Kliknite tukaj, da si prenesete PSD dokument, ki sem ga uporabil v tej lekciji.
V dokumentu sta dva layerja. Eden je ozadje, drugi pa je slon. Če boste želeli uporabljati funkcijo Puppet Warp, bo moral biti layer ločen od ostalega.
|
|||||
|
|||||
Ko boste dokument odprli, boste opazili dva layerja.
Naj ostane označen layer s slonom (glej sliko). |
|||||
|
|||||
Kliknite zgoraj na Edit in izberite Puppet Warp.
|
|||||
|
|||||
Layer s slonom je pridobil mrežo, ki vam lahko pomaga pri tranformaciji.
|
|||||
|
|
|||||
Jaz bom mrežo izklopil, da boste lažje videli kaj vam bom pokazal.
Kliknite zgoraj v orodni vrstici na Show Mesh. |
|||||
|
|||||
Sedaj pa bomo tako kot pri lutkah določili sklepe oziroma točke, kjer se bodo stvari držale skupaj. Boste že videli kaj mislim.
Kliknite na konec slonovega rilca, kar bo predstavljalo prvo točko. |
|||||
|
|||||
Nato kliknite še na sredino slonove glave, kjer boste določili še drugo točko.
|
|||||
|
|||||
Določite še ostale točke.
Jaz sem dodal vse točke na vse slonove sklepe. |
|||||
|
|||||
Če ste dodali kakšno točko preveč, lahko kliknte nanjo z desnim miškinim gumbom in izberete Delete Pin.
|
|||||
|
|||||
Točke so sedaj vse določene.
|
|||||
|
|||||
Sedaj pa poglejte novost.
Držite z miško na točki slonovega rilca ... |
|||||
|
|||||
... in jo povlecite navzgor.
Photopshop bo layer slona transformiral in naredil precej realistično obdelavo. |
|||||
|
|||||
Storite še to za noge, tako da bo izgledalo, kot da slon leti.
Potrdite spremembe na tipko Enter. |
|||||
|
|||||
Končali smo.
Slonček pa je poletel daleč daleč stran :) |
|||||