Arduino predstavlja odprtokodno strojno platformo, katere osnova je standardiziran strojni krmilnik in je odlična naprava za prve začetke v elektrotehniki.
Krmilnik predstavlja računalnik v malem, saj ko na njega naložimo program, krmilnik deluje povsem samostojno in ni potrebno, da je povezan z računalnikom.
Na njega lahko priklopimo različne senzorje za temperaturo, vlago, merjenje razdalj, servo motorčke, ethernet modul, WiFi modul, bluetooth modul, releje za krmiljenje naprav ter še mnogo različnih druge stvar.
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Krmilnik je na voljo je v več različnih izvedbah. |
|||||
|
|||||
Različni modeli krmilnikov so si med seboj precej podobni, večinoma pa se razlikujejo po številu podprtih vhodov in izhodov. |
|||||
|
|||||
Priključitev krmilnika na računalnik je res enostavna, saj ga lahko priklopimo kar na običajna USB vrata. |
|||||
|
|
|||||
Za programiranje vmesnika uporabljamo Arduino programsko okolje, ki ga dobimo na strani http://arduino.cc/en/Main/Software |
|||||
|
|||||
Za pričetek dela v programskem okolju moramo najprej nastaviti, kateri model krmilnika Arduino uporabljamo. |
|||||
|
|||||
... in izberemo model našega krmilnika. |
|||||
|
|||||
Treba je vedeti, da se krmilnik Arduino računalniku predstavlja kot serijska vrata in ne kot običajen USB vmesnik. |
|||||
|
|||||
Za prve začetke je najbolje, da si ogledat že narejene primere programske kode. |
|||||
|
|||||
Primeri so razvrščeni v različne kategorije. |
|||||
|
|||||
V programskem okolju se bo sedaj odprl izbrani program. Program je dokaj enostaven, z njim pa krmilimo LED diodo, ki je že vgrajena na sam krmilnik. Program bo prižigal in ugašal LED diodo v enosekundnih intervalih. |
|||||
|
|||||
Da naložimo program na krmilnik, je dovolj, da kliknemo ikono s puščico, ki se nahaja zgoraj levo. |
|||||
|
|||||
Sedaj počakamo nekaj sekund in program se bo uspešno naložil na naš krmilnik. |
|||||