Kliknite tukaj, da si ogledate profil, kot ga vidijo drugi

Začetki v SketchUp

  Pokazali vam bomo, kako začeti uporabljati program SketchUp, v katerem lahko ustvarite 3D objekte.
 
 
1
 
 
 
 
2
 
 

Nato pritisnite Download SketchUp Make.

Sedaj se bo prenos začel, program pa namestite tako, kot vse ostale.

 
 
3
 
 

Ko boste program namestili, ga zaženite.

 
 
4
 
 

Ko se vam odpre začetko okno, pritisnite puščico pri Template.

 
 
 
 
 
5
 
 

Nato pa izberite Simple template - Meters...

 
 
6
 
 

... in nato kliknite Start using SketchUp v spodnjem desnem kotu.

 
 
7
 
 

Sedaj se vam bo zagnal program.

Najprej lahko zgoraj opazite vrstico z različnimi meniji in podmeniji, kjer lahko spreminjate nastavitve in dostopate do vseh orodij.

 
 
8
 
 

Pod to vrstico je vrstica z orodji, ki nam omogoča, da hitro dostopamo do nekaterih orodij.

 
 
9
 
 

V spodnjem desnem kotu pa imamo polje, v katerega lahko vnesemo dolžino stranice, ko recimo ustvarimo kvader.

 
 
10
 
 

Sedaj pa bomo v vrstico z orodji dodali malo več orodij, da jih bomo kasneje lahko lažje dostopali do njih.

Najprej odprite meni View > Toolbars...

 
 
11
 
 

Tu lahko izberemo različna orodja. 

Orodja, ki jih imam jaz izbrana lahko vidite na sliki. 

 

 
 
12
 
 

Če želite orodja premakniti, pritisnite in držite pikice ob orodjih in jih nato premaknite kamor jih želite.

Če orodja povležete stran od vrstice z orodji, se orodja združijo in ustvarijo novo okno, ki ga lahko poljubno premikate, tega pa lahko spet povlečete nazaj v vrstico z orodji.

Na pikice lahko tudi dvakrat kliknete, da ustvarite okno, nato pa spet na okno, da se orodja vrnejo nazaj.

 
 
13
 
 

Sedaj bomo ustvarili enostaven kvader. Najprej pritisnite na človeka in nato tipko Delete.

Tako bomo človeka odstranili, da lahko začnemo z ustvarjanjem.

 
 
14
 
 

Sedaj izberite orodje, ki ga vidite na sliki.

To orodje omogoča ustvarjanje pravokotnikov in tudi kvadrov.

 
 
15
 
 

S tem orodjem moramo najprej izbrati začetno točko.

Pritisnimo na točko, kjer se sekajo vse tri črte (modra, zelena in rdeča).

 
 
16
 
 

Nato izberemo drugo točko, tako bomo določili velikost spodnje ploskve. 

Velikost lahko tudi vpišemo, tako da preprosto začnemo tipkati na tipkovnica, številke pa se bodo vpisale v okno z merami (deno spodaj). Moramo pa biti pozorni na obliko, kako zapišemo številko.

Primer: 1,5m; 3,6m

Nato pritisnemo Enter.

 
 
17
 
 

Sedaj izberemo orodje, s katerim bomo ploskvi dodali debelino.

 
 
18
 
 

Najprej izberemo ploskev, tako da pritisnemo nanjo...

 
 
19
 
 

... nato pa povlečemo navzgor, da določimo debelino in še enkrat pritisnemo.

Seveda bi debelino lahko tudi vpisali, tako kot prej mere.

 
 
20
 
 

Če želimo zavrteti kamero, lahko pritisnemo srednji gumb oz. kolešček na miški in premikamo miško, lahko pa izberemo orodje za obračanje in uporabimo levi miškin gumb.

 
 
21
 
 

Premikamo pa jo tako, da pridržimo Shift in z levim klikom premikamo, ali pa izmeremo ordje za premikanje in nam ni potrebno držati Shifta.

 
 
22
 
 

Povečujemo lahko tako, da vrtimo kolešček na miški, lahko pa izberemo orodje za povečavo in uporabimo levi miškin gumb in premikamo miško.

 
 
23
 
 

To je vse za to lekcijo, več o ostalih orodjih in o tem, kako jih uporabljati pa v ostalih lekcijah.

Če imate kakšne težave, pa se lahko obrnete na forum.

 
 
Komentiraj
 
 
Prijava in registracija
 
 
 
Zmaga.com ponuja brezplačno in razumljivo učenje računalniških programov, vas na enkraten način spozna z različnimi svetovnimi jeziki, s podrobno obrazloženimi recepti prikaže čare kulinarike in vam prežene strahove pred domačimi opravili.
 
 
Poleg tega lahko prebirate poučne članke, ki so namenjene širjenju naše splošne razgledanosti ter preverite svoje znanje z priljubljenim in enostavnim sistemom za preverjanje znanja. Če med vsebinami, ki se dodajajo vsak dan, ne najdete želenega znanja, je za vaša vprašanja na voljo dobro obiskan forum, kjer lahko tudi aktivno sodelujete. V primeru, da bi radi svoje praktično znanje delili z ostalimi, pa to lahko storite preko preprostega vmesnika za dodajanje vsebin. Zmagajte z znanjem z Zmaga.com!