Lekcija je nekoliko zahtevnejša, zato morajo biti vsi koraki narejeni povsem natančno.
Za ustvarjanje umetnega jezera bomo najprej ustvarili masko za filter Displace, s katerim bomo simulirali valove na jezeru.
Za začetek najprej ustvarimo sliko širine 1000 in višine 2000 pikslov.
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Sedaj na sliko dodamo nekaj šuma, kar storimo prek menija Filter > Noise > Add Noise. |
|||||
|
|||||
Sedaj sliko malekost zameglimo, tako da odpremo Filter > Blur > Gaussian Blur, vrednost za Radius nastavimo na 2.
|
|||||
|
|||||
Sedaj bomo uporabili Channel Red in Channel Green, s katerima bomo simulirali vertikalni in horizontalni zamik pikslov. |
|||||
|
|
|||||
Za nadaljnje spremembe moramo najprej odkleniti Background |
|||||
|
|||||
Sedaj najprej odstranimo odvečno področjo tako, da označimo celotno sliko (CTRL+A) in izberemo iz menija Image >> Crop. |
|||||
|
|||||
Sedaj ponovno izberemo Channel Red (CTRL+1) . |
|||||
|
|||||
Podobno sedaj storimo še za Channel Green, ki ga najprej izberemo (CTRL+2). |
|||||
|
|||||
Sedaj smo končali s pripravo maske za valove. |
|||||
|
|||||
V drugem delu bomo sedaj dejansko ustvarili jezero. |
|||||
|
|||||
Najprej bomo naredili raven odsev, ki ga bomo kasneje popravili. |
|||||
|
|||||
Pri horizontu je odsev skoraj popoln, medtem ko mora biti v bližini zaradi večjega kota gledanje manjši. |
|||||
|
|||||
Na layer odseva sedaj dodamo novo layer masko. |
|||||
|
|||||
Sedaj dodamo še en filter, ki bo naredil sliko še bolj realistično. |
|||||
|
|||||
Sedaj smo pripravljeni, da ustvarimo valove. |
|||||
|
|||||
Za konec predlagam še eno malenkostno izboljšavo, s katero malenkost popravimo odsev vode. |
|||||
|
|||||
S tem smo lekcijo zaključili. |
|||||