Kliknite tukaj, da si ogledate profil, kot ga vidijo drugi

Ustvarjanje objektov s kodo

Delite vsebino na Facebooku
Delite vsebino na Twitterju
  Včasih ne veste, koliko objektov bo uporabljanih na vaši formi, zato potem ne morete narediti statično formo. V tej srednje težki lekciji vam bom pokazal, kako dodajati različne objekte v formo.
 
 
1
 
 
Za začetek ustvarimo nov projekt in ga poimenujmo.

V mojem primeru je to Objekti.
 
 
2
 
 
Za najboljše delovanje kode, pa spremenite lastnosti okna 1 v naslednje:
  • Name -> glavno_okno
    BackColor -> CornflowerBlue
    Size -> 350;500
    Text -> Glavno okno
Okno naj bi zdaj izgledalo približno tako, kot je na sliki.
 
 
3
 
 
Zdaj bomo ustvarili gumb, ki bo povzročil, da se bo ustvarila panela. Zdaj uporabite te podatke:
  • Name -> Button1
    BackColor -> Cornsilk
    FlatStyle -> Flat
    Font -> Trebuchet MS; 9,75pt; style=Bold
    Location -> 12; 437
    Size -> 320; 32
    Text -> Ustvari panelo!
To naj bi zdaj izgledalo približno tako kot je na sliki.
 
 
4
 
 
Zdaj smo uredili statični del okna. Zdaj bomo prešli na kodo. Dvakrat kliknite na Button1. Najprej vpišite:

'Ustvari spremenljivko which
    Dim which As Integer = 0

Poglejte na sliko, kam vpisati.
 
 
 
 
 
5
 
 
V kodo za Button1 pa vnesete:

'Spremenljivka b pomeni nova panela
        Dim b As New Panel
        'Novi paneli določi lokacijo
        b.Location = New System.Drawing.Point(12, (which * 62) + 12)
        which += 1
        'Določi ime nove panele
        b.Name = "Panel" & which
        'Določi stil nove panele
        b.BorderStyle = BorderStyle.FixedSingle
        'Določi velikost nove panele
        b.Size = New System.Drawing.Size(317, 50)
        b.TabIndex = which + 2
        'Določi barvo nove panele
        b.BackColor = Color.LightSteelBlue
        Me.Controls.Add(b)
        AddHandler b.Click, AddressOf deneme
 
 
6
 
 
Vendar to ni dovolj? Tukaj mora biti tudi ime in status. Zato za prejšnjo kodo vpišite tole:

'Spremenljivka c pomeni nov Label
        Dim c As New Label
        'Določi lokacijo c spremenljivki
        c.Location = New System.Drawing.Point(40, 4)
        'Spremenljivki določi naj sama določa velikost (glede na tekst)
        c.AutoSize = True
        'Določi spremenljivko font in katere črke so to
        Dim font As New Font("Trebuchet MS", 10, FontStyle.Regular)
        'Določi črke
        c.Font = font
        'Določi barvo
        c.ForeColor = Color.DarkRed
        'Določi tekst
        c.Text = "Tekst od panele" & which
        AddHandler c.MouseMove, AddressOf altciz
        AddHandler c.MouseLeave, AddressOf altciz_kaldir
        'Določi spremenljivko d kot nov Label
        Dim d As New Label
        'Določi lokacijo d spremenljivke
        d.Location = New System.Drawing.Point(45, 22)
        'Spremenljivki določi naj sama določa velikost (glede na tekst)
        d.AutoSize = True
        'Določi tekst spremenljivke
        d.Text = "Podtekst od panele" & which
        b.Controls.Add(c)
        b.Controls.Add(d)
        c.Visible = True
        b.Visible = True
 
 
7
 
 
No zdaj pa 'razhroščimo' program. Dobili boste te napake:

AddHandler b.click, AddressOf deneme AddHandler
AddHandler c.MouseMove, AddressOf altciz
AddHandler c.MouseLeave, AddressOf altciz_kaldir

 
 
8
 
 
Te kode določijo dogodke za vaše objekte, zato moramo tudi tem določiti funkcijo. Pred kodo End Class kliknete dvakrat tipko Enter in vpišete naslednjo kodo:

Private Function deneme(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs)
        MsgBox(sender.Name)
        Return vbNull
    End Function

    Private Function altciz(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs)
        sender.font = New Font("Trebuchet MS", 10, FontStyle.Bold)
        Cursor = Cursors.Hand
        Return vbNull
    End Function

    Private Function altciz_kaldir(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs)
        sender.font = New Font("Trebuchet MS", 10, FontStyle.Regular)
        Cursor = Cursors.Default
        Return vbNull
    End Function

Za večjo ločljivost kliknite tukaj.


 
 
9
 
 
V redu. Zdaj smo program ustvarili in ga moramo le še preizkusiti.

Za konec pa vam povem, da če ste uporabili možnost 'kopiraj & prilepi ' ste porabili 10 minut, če pa ste v kodo pogledali podrobno, ste pa porabili vsaj 1 uro.

Če vam kaj ne bo jasno, pa pišite na forum.
 
 
Komentiraj
 
 
Prijava in registracija
 
 
 
Zmaga.com ponuja brezplačno in razumljivo učenje računalniških programov, vas na enkraten način spozna z različnimi svetovnimi jeziki, s podrobno obrazloženimi recepti prikaže čare kulinarike in vam prežene strahove pred domačimi opravili.
 
 
Poleg tega lahko prebirate poučne članke, ki so namenjene širjenju naše splošne razgledanosti ter preverite svoje znanje z priljubljenim in enostavnim sistemom za preverjanje znanja. Če med vsebinami, ki se dodajajo vsak dan, ne najdete želenega znanja, je za vaša vprašanja na voljo dobro obiskan forum, kjer lahko tudi aktivno sodelujete. V primeru, da bi radi svoje praktično znanje delili z ostalimi, pa to lahko storite preko preprostega vmesnika za dodajanje vsebin. Zmagajte z znanjem z Zmaga.com!