Kliknite tukaj, da si ogledate profil, kot ga vidijo drugi

Scratch in premikanje figur

Delite vsebino na Facebooku
Delite vsebino na Twitterju
  V programu za izdelavo animacij in iger Scratch se naučite sprogramirati figuro, ki se ob pritisku na smerne tipke premika v različne smeri.
 
 
1
 
 

Onove Scratcha si lahko pogledate v prejšni lekciji:


Najprej izbrišite mačka in ga zamenjajte s poljubno figuro (na primer: žogico).

 
 
2
 
 

Izberite žogico in se postavite v polje za programiranje, desno od knjižnice skript.

Na vrh postavite: [ko je kliknjena zastavica].
(S tem ste programu ukazali naj začne izvajati vse kar je pod to kocko, ko se pritisne zastavica)

Pod [ko je kliknjena zastavica] postavite zanko: [ponavljaj].
(Brez te zanke bi program deloval le delček sekunde, tako pa se ponavlja dokler je ne ustavite z gumbom stop)

[ponavljajzanko vstavite: [če je_potem].
(To je zanka ki detektira če so izpolnjeni pogoji, ki jih bomo se dolocili, in ce so zažene programsko kodo v sebi, ki jo bomo tudi se dodali.)

 
 
3
 
 

[če je_potem] vstavite [tipka_pritisnjena?]
(Privzeto
je nastavljeno na tipko (to je space, največja tipka). To spremenite s klikom na navzdol obrnjen trikotnik ob besedilu.)

[če je_potem][tipka_pritisnjena?] nastavljen na drugo tipko (gor, dol, levo, desno).
(S tem bo program stalno preverjal, če je katera od izbranih tipk pritisnjena in potem izvedel nadaljne ukaze.)

 
 
4
 
 

Dobro je vedeti, da položaj predstavlja premikanje levo in desno, položaj Y pa premikanje gor in dol. In znak - pred številko pomeni nasprotno smer (levo, dol).

Torej v zanko, ki detektira

puščico gor vstavite: [spremeni y za 5]

puščico dol vstavite: [spremeni y za -5]

puščico levo vstavite: [spremeni x za -5]

puščico desno vstavite: [spremeni x za 5]

Številka na koncu ukaza pove, za koliko korakov se bo figura premaknila, torej hitrost premikanja.

 
 
5
 
 

S pritiskom na zeleno zastavico boste aktivirali program in programska kocka bo zasvetila. Potem boste lahko s puščicami premikate žogico.

S tem smo postopek premikanja žoge končali.

Tukaj si lahko pogledate mojo igrico ki sem jo pokazal:

kliknite tukaj!

 
 
Komentiraj
 
 
Prijava in registracija
 
 
 
Zmaga.com ponuja brezplačno in razumljivo učenje računalniških programov, vas na enkraten način spozna z različnimi svetovnimi jeziki, s podrobno obrazloženimi recepti prikaže čare kulinarike in vam prežene strahove pred domačimi opravili.
 
 
Poleg tega lahko prebirate poučne članke, ki so namenjene širjenju naše splošne razgledanosti ter preverite svoje znanje z priljubljenim in enostavnim sistemom za preverjanje znanja. Če med vsebinami, ki se dodajajo vsak dan, ne najdete želenega znanja, je za vaša vprašanja na voljo dobro obiskan forum, kjer lahko tudi aktivno sodelujete. V primeru, da bi radi svoje praktično znanje delili z ostalimi, pa to lahko storite preko preprostega vmesnika za dodajanje vsebin. Zmagajte z znanjem z Zmaga.com!