| |
Močno dvomim, da vsi ...
|
| |
| |
Živ,
dizel (1.9 dCi by Renault-Megane Break) imam že tri leta. Kupil sem ga iz druge roke pri 163.000km sedaj jih ima 268.000. Vse dela brez problema.
Pri 255.000 sem obnovil turbino (strošek 350eur - zamenjal sam) ampak ji prav nič ne zamerim.
Stroškov pa je cca. 75eur na servis (olje + filter olja + filter zraka motorja + filter zraka kabine + filter goriva) , ki ga delam sam na 15.000km.
Pri 200.000 sem naredil veliki servis (poleg rednega servisa še jermeni, napenjalci in podobno), ki je nanesel na cca 250eur. Seveda so polovica tega zneska bile mehanične ure, ker tega nisem naredil sam, ker (žal ) nisem imel dovolj dobro opremljene delavnice. Pri 300.000 ga bom naredil sam.
In to je to. Kar se pa tiče majhnih okvar (npr, kakšen končnik, kakšna cevka za zamenjat...) to so pa popolnoma enaki stroški kot pri bencinarju. V glavnem nikoli več ne menjam za bencinarja.
P.S.: se pa strinjam z ostalimi, da je pri dizlu treba prilagoditi način vožnje. Poznam nemalo primerov ko ljudje dizla vozijo kot bencinarja, potem pa tarnajo da so jim šle turbine, pumpe nafte, injektorji.... Ne mislim pa tukaj užaliti @Mirko Krizan. Verjamem, da ima probleme z Meganom 2, ker sem tudi sam slišal primere, da se nekateri na bogato kvarijo brez nobenega logičnega razloga.
changed: btnejc (4.10.2013, 18:05)
|
| |
Prikazujem 2 od skupno 2 strani |
|