|
V delovnem zvezku želim na prvem listu vnašati in obdelati določene podatke. Ker se podatki vsak dan spreminjajo, bi le te na drugem listu želel ohraniti kot bazo podatkov z datumom. Kako naj podatek ohranim na drugem listu, če ga s prvega zbrišem, posledično mi pa zbriše tudi slednjega.LP.
spremenil: NikMan (11.2.2011 ob 07.56.13)
|
|
|
Lahko skopiraš vse skupaj in nato izbereš Posebno lepljenje (Paste special) in tam izbereš da boš kopiral samo vrednosti celic in ne formul.
|
|
|
V bazi bi želel imeti podatke urejene in ko nekaj "posebno lepiš" bi to naj bilo po datumu, zaporedju in še vedno na svojem mestu, tako ,da so ti podatki v bazi primerni za nadaljno obdelavo in uporabo.
|
|
|
Če sem odkrit, ne razumem čisto dobro, ker ne vem, v kakšni obliki imaš podatke in kaj pomeni, da podatki ostanejo na svojem mestu.
Najbolje bi bilo, če malo bolj natančno predstaviš obliko podatkov ter v kakšni obliki in zakaj jih želiš shraniti, da bodo potem primerni za nadaljnjo obdelavo.
Mogoče obstaja tudi kakšna druga, boljša rešitev.
|
|
|
Imam nekaj za narediti v excel-u. Vhodnih 9 tabel, pa izhodna 1. In to trikrat. Potrebno bi bilo malo sprogramirati, pa me zanima, če je kdo to pripravljen narediti, oz. če koga poznate, ki to dela. Podrobnosti pošljem po e-mailu.
|
|
|
Kaj če bi raje odprl novo temo z novim naslovom raje?
|
|
Prikazujem 1 od skupno 1 strani |
|