|
Verjetno, ko ste nazadnje igrali kakšno dirkaško igro in ste se zaleteli v vašega nasprotnika, ste opazili, da so posledice nesreče precej neresnične - malo prask, počena stekla in kriva guma, le to pri visoki hitrosti trčenja.<div>
</div><div>Mlada ekipa BeamNG, ki jo sestavljajo štirje člani; dva programerja in dva umetnika, se vneto zavzema na to, kako se stvari premikajo, za razliko od večine podjetij, ki prisegajo na grafični izgled igre. Njihov cilj je ustvariti realistično, natančno in uničujočo fiziko, kar jim zelo dobro uspeva.</div><div>
</div><div>Na začetku so svojo fiziko testirali v CryEngine 3, nato pa so se za grafični del odločili uporabiti Torque3D.</div><div>
</div><div>Grafični vmesnik Torque3D:</div><div></div><div>
</div><div></div><div>
</div><div></div><div>
</div><div>Grafični vmesnik CryEngine3:</div><div></div><div>
</div><div>
<div></div><div>
</div></div><div>
</div><div>Osebno mislim, da bi morali ljudje v igrah morali gledati bolj na njihovo igralnost, fiziko in zgodbo, saj danes obstaja zelo veliko iger, ki so popularne, ne glede na grafičen izgled (npr. Minecraft, ki predstavlja odlično igralnost).</div>
spremenjeno: NikMan (28.10.2016, 12:06)
|