|
Pozdravljeni! Na 2 službenih računalnikih imamo v Outlooku nastavljen isti mail naslov. Težavo imamo, ker na enem od obeh računalnikov niso vidni vsi prejeti maili.
Na računalniku, kjer manjkajo maili je 'luknja' med petkom, 21.3.2014, 15.09 in danes, ponedeljek 24.3.2014.
Na drugem računalniku je vmes med omenjenima datuma okoli 35 mailov.
Poskušali smo s ponovnim zagonom, pošlji/prejmi, ponovno nastavitvijo maila v outlook,... Kaj bi lahko bilo narobe?
Prilagam sliko, kaj manjka.
LP
spremenjeno: NikMan (25.3.2014, 7:21)
|
|
|
Tu manjka bistven podatek in sicer, kateri strežnik je zadolžen za elektronsko pošto.
Ali je tu v ozadju Exchange ali gre za kakšen drug strežnik za elektronsko pošto?
|
|
|
Zdravo, vse kar se tiče spleta in maila imamo urejeno preko spletnika. Verjetno najbolje, da kontaktiram njih, kajne?
|
|
|
Smo uredili zadevo. Na drugem računalniku ni bilo nastavljeno, da se maili ohranijo na strežniku, zato na prvem računalniku niso bili vidni.
|
|
Prikazujem 1 od skupno 1 strani |
|