|
Pozdravljeni vsi obiskovalci tega portala!
Rabil bi Vašo pomoč, saj se mi je pripetila izredno zakomplicirana situacija. V Big Bangu na Tržaški v Mariboru sem kupil GTA V za računalnik. Ko pridem domov, ugotovim, da zraven ni knjižice z navodili na kateri bi morala biti aktivacijska koda.
Seveda takoj pokličem v poslovalnico, kjer me napotijo k distributerju. To je firma Top Media, ki mi priporoča, da pošljem mail na Rockstar. Zaradi gneče ob izidu igre, mi po 3 dneh še vedno ne odpišejo, v Big Bangu pa trdijo da mi igre ne morajo zamenjati.
Sam sem pobrskal po internetu in našel zakon o varstvu potrošnikov. V 34., 37. in 37.c členu jasno piše, da lahko izdelek, ki ne deluje ali je poškodovan, vrnemo ter zahtevamo nov artikel/povračilo denarja. Zanima me če ima kdo izkušnje s tem?
Vsak odgovor je dobrodošel! Lep pozdrav!
spremenjeno: NikMan (17.4.2015, 23:37)
|
|
|
Živijo.
Osebno bi na Big Bang povedal, da naj mi zamenjajo artikel in naj oni rešujejo problem. Oni so dobili od tebe denar in to ni način. Moraš biti tečen, žal tako je kdaj. Ne zapusti trgovine dokler ne zamenjajo.
Če sam tega nimaš v sebi (sam sem postal siten šele zadnja leta), pa prosi mamo ali nekoga, ki zna biti zoprn.
|
|
|
Hvala lepa za nasvet! Bom sporočil če bo delovalo! Lep vikend!
|
|
Prikazujem 1 od skupno 1 strani |
|