|
Pozdravljeni!
Imam telefon LG Nexus 5X. Kupil sem ga februarja 2016 na Mimovrste, tako da sem imel 1 leto garancije. Ta se je seveda že iztekla zdaj pa berem po internetu, da veliko teh telefonov neha delovati, zaradi napake na CPU. Zanima me ali imam kako možnost, da mi telefon popravijo v primeru, da se to zgodi tudi meni.
Lp, Sašo
|
|
|
Sam se ne bi preveč s tem obremenjeval, ker ta napaka ni tako pogosta, kot zgleda in se pojavi pri res zelo majhnem številu telefonov.
Če pa se hočeš prepričati, pa najbolje, da pokličeš uradni LG servis pri nas in jih vprašaš. Tako boš dobil najbolj točen odgovor.
http://www.vamatrade.com/index.php?page=....
|
|
|
Hvala podtalje, zdaj sem malo bolj pomirjen. Če pa slučajno napaka doleti tudi mene pa bom seveda poročal sem ali mi je uspelo uveljaviti kako garancijo ali kaj podobnega.
|
|
|
Žal se je zgodilo. Danes se je telefon naenkrat ugasnil in se "ujel v zanko". Na srečo na telefonu ni bilo pomembnih podatkov, saj imam precej svež backup. Telefon sem lahko zagnal v bootloader načinu, recovery pa tudi ne deluje. Ko sem tako nekaj časa poskušal vse možno se je očitno telefon malo zagrel ali kaj drugega, da se je stik popravil in je spet deloval normalno. Zdaj sem seveda samo še čakal, da se bo ponovno pokvaril in res se je po slabi uri spet ugasnil. Nikogar nočem strašiti ampak vseeno bi rad poudaril pomembnost varnostnih kopij in vsakomur, ki jih ne dela predlagal, da jih čimprej začne. Sedaj bom seveda poskusil uveljaviti tovarniško napako ali kaj drugega in bom sporočil o napredku.
Lp, Sašo
|
|
|
Sporoči, če ti bo kaj uspelo pri uveljavljanju garancije, ker tudi mene zanima, koliko to upoštevajo.
Upam, da ti uspe.
|
|
|
V svoji prvi objavi sem napisal, da sem imel eno leto garancije, tako tudi piše na Mimovrste. Izkazalo pa se je, da servis Vamatrade (slovenski distributer za LG) ponuja dve leti garancije na vse telefone, ki jih uvozijo, zato sem telefon poslal direktno na servis. Telefon sem poslal v ponedeljek in v petek sem že dobil paket s popravljenim telefonom in dvema letoma garancije na novo matično ploščo.
Servis je tu delal res hitro, vprašanje pa je kaj bi se zgodilo če bi bil telefon izven garancije, saj je to vseeno napaka na strani proizvajalca.
Lp, Sašo
|
|
|
Ja, bi bilo zanimivo zvedeti izkušnje z uveljavljanjem tovarniške garancije.
Ampak me veseli, da si vseeno uspel brezplačno popraviti telefon.
|
|
Prikazujem 1 od skupno 1 strani |
|