Kliknite tukaj, da si ogledate profil, kot ga vidijo drugi
 
Domov > Forum > Računalništvo

Iščem pravo funkcijo v Excelu

 
 
15.12.2017, 14:44
Zdravo,

iščem pravo funkcijo v Excelu, prosim za ideje.
Kar probam, mi ne rata...

Imam veliiiiiiko bazo podatkov. Mesečno dodajam nove. Gre za določene zneske, ki jih pogodbeno, mesečno plačujemo/prejemamo od podjetij, vmes pa so tudi taki, ki so izredni.

Kar bi želela narediti pa je to, da ko prilepim nove podatke, da se mi v stolpcu poleg tabele izpišeta Ime pogodbe (npr. "pogodba o najemu službenega avtomobila," jih je cca 50 oz. za neujemajoče "izredni stroški" in njen opis (torej dva stolpca), ki sta vezana na znesek.

Obstaja kaj takega? Mogoče, da na novem listu napišem pogodbeni znesek, ime in opis pogodbe (vsako v svojem stolpcu), in se v formuli sklicujem na to?

Bom še poskušala, upam pa, da mi bo tudi kdo od vas znal svetovati.
Drugače pa ročno

Hvala in lep pozdrav,

Janja


spremenjeno: NikMan (15.12.2017, 15:48)
 
 
 
17.12.2017, 9:09
Glede na opisano, bi rekel, da bi za ta namen prišla prav funkcija VLOOKUP.

 
 
Prijava in registracija
 
 
 
Zmaga.com ponuja brezplačno in razumljivo učenje računalniških programov, vas na enkraten način spozna z različnimi svetovnimi jeziki, s podrobno obrazloženimi recepti prikaže čare kulinarike in vam prežene strahove pred domačimi opravili.
 
 
Poleg tega lahko prebirate poučne članke, ki so namenjene širjenju naše splošne razgledanosti ter preverite svoje znanje z priljubljenim in enostavnim sistemom za preverjanje znanja. Če med vsebinami, ki se dodajajo vsak dan, ne najdete želenega znanja, je za vaša vprašanja na voljo dobro obiskan forum, kjer lahko tudi aktivno sodelujete. V primeru, da bi radi svoje praktično znanje delili z ostalimi, pa to lahko storite preko preprostega vmesnika za dodajanje vsebin. Zmagajte z znanjem z Zmaga.com!