Kliknite tukaj, da si ogledate profil, kot ga vidijo drugi
 
Domov > Forum > Računalništvo

Igrica Pong

 
 
20.9.2007, 0:00

Ker so igrice zelo zabavne, je zato tudi primerna ta lekcija, kjer boste ustvarili znano klasiko.

Povezava do vsebine
 
 
 
25.12.2007, 18:04
sam delam svojo igrico...vožnja z avtom(noob sem še, zato delam tloris )...iz AS-ja za žogico sem vzel "if (this.hitTest(_root["crate"])){itd." Naredil sem, da ko se avtomobil "dotakne" crate-a, da crate skrije(hide.crate(true) ...ampak mi ne dela...prosim za pomoč
 
 
 
25.12.2007, 20:53
še en problem...kako naredim, da se bo objekt, ko bo dosegel določeno koordinato y(1920), postavil na y koordinato -384?...poskusil sem s to kodo:
onClipEvent(enterFrame)
{
this._y+=this.yspeed;

if (this._y=1920)
{
this._y=-384;
}
}
pa ne vem zakaj ne dela ...tnx
 
 
 
25.12.2007, 20:54
moj drugi in tretji post ne veljata!
 
 
 
25.12.2007, 21:51
Kaj si mislil s tem, da ne veljata?
 
 
 
26.12.2007, 12:05
saj je vredu...včeraj sem napisal neki post pa ni bil v redu...ampak ga sedaj več ni...
 
 
 
26.12.2007, 12:33
Glede zadnjega vprašanja, mi pade edino na pamet, da imaš pogoj =1920, medtem ko se koordinate spreminjajo v korakih po 9, tako da je možno, da pogoj nikoli ni izpolnjen.
Poizkusi npr. s pogojem >=1920 && <=1940
 
 
 
26.12.2007, 14:30
sem poskusil, vendar ne gre=S...
to je moja cela koda za ta objekt(morda je kaj drugega narobe):
onClipEvent(load)
{
this._x=512;
this._y=384;
this.yspeed=20;
}
onClipEvent(enterFrame)
{
if(this._y>1919)
{
this._y=-384;
}
this._y+=this.yspeed;
}
 
 
 
26.12.2007, 21:33
sedaj gre vredu, vendar mi, ker imam dva objekta zaporedoma na to kodo, dela razmake med njima...ker praviš, da se koordinate spreminjajo v korakih po 9...ali lahko to kako rešim?
 
 
 
27.12.2007, 11:52
Premikanje je vedno v korakih in sicer toliko, kot je vrednost this.yspeed (v originalu je bila 9).
 
 
Prijava in registracija
 
 
 
Zmaga.com ponuja brezplačno in razumljivo učenje računalniških programov, vas na enkraten način spozna z različnimi svetovnimi jeziki, s podrobno obrazloženimi recepti prikaže čare kulinarike in vam prežene strahove pred domačimi opravili.
 
 
Poleg tega lahko prebirate poučne članke, ki so namenjene širjenju naše splošne razgledanosti ter preverite svoje znanje z priljubljenim in enostavnim sistemom za preverjanje znanja. Če med vsebinami, ki se dodajajo vsak dan, ne najdete želenega znanja, je za vaša vprašanja na voljo dobro obiskan forum, kjer lahko tudi aktivno sodelujete. V primeru, da bi radi svoje praktično znanje delili z ostalimi, pa to lahko storite preko preprostega vmesnika za dodajanje vsebin. Zmagajte z znanjem z Zmaga.com!