| |
Ker so igrice zelo zabavne, je zato tudi primerna ta lekcija, kjer boste ustvarili znano klasiko.
Povezava do vsebine
|
| |
| |
sam delam svojo igrico...vožnja z avtom(noob sem še, zato delam tloris )...iz AS-ja za žogico sem vzel "if (this.hitTest(_root["crate"])){itd." Naredil sem, da ko se avtomobil "dotakne" crate-a, da crate skrije(hide.crate(true) ...ampak mi ne dela...prosim za pomoč
|
| |
| |
še en problem...kako naredim, da se bo objekt, ko bo dosegel določeno koordinato y(1920), postavil na y koordinato -384?...poskusil sem s to kodo:
onClipEvent(enterFrame)
{
this._y+=this.yspeed;
if (this._y=1920)
{
this._y=-384;
}
}
pa ne vem zakaj ne dela ...tnx
|
| |
| |
moj drugi in tretji post ne veljata!
|
| |
| |
Kaj si mislil s tem, da ne veljata?
|
| |
| |
saj je vredu...včeraj sem napisal neki post pa ni bil v redu...ampak ga sedaj več ni...
|
| |
| |
Glede zadnjega vprašanja, mi pade edino na pamet, da imaš pogoj =1920, medtem ko se koordinate spreminjajo v korakih po 9, tako da je možno, da pogoj nikoli ni izpolnjen.
Poizkusi npr. s pogojem >=1920 && <=1940
|
| |
| |
sem poskusil, vendar ne gre=S...
to je moja cela koda za ta objekt(morda je kaj drugega narobe):
onClipEvent(load)
{
this._x=512;
this._y=384;
this.yspeed=20;
}
onClipEvent(enterFrame)
{
if(this._y>1919)
{
this._y=-384;
}
this._y+=this.yspeed;
}
|
| |
| |
sedaj gre vredu, vendar mi, ker imam dva objekta zaporedoma na to kodo, dela razmake med njima...ker praviš, da se koordinate spreminjajo v korakih po 9...ali lahko to kako rešim?
|
| |
| |
Premikanje je vedno v korakih in sicer toliko, kot je vrednost this.yspeed (v originalu je bila 9).
|
| |
Prikazujem 1 od skupno 2 strani |
|