Kliknite tukaj, da si ogledate profil, kot ga vidijo drugi

Osnove CryEngine 3

Delite vsebino na Facebooku
Delite vsebino na Twitterju
  Danes vam bom predstavil osnove programa CryEngine3, ki se uporablja za izdelovanje 3D iger in virtualnega okolja. 
 
 
1
 
 
Program lahko prenesete iz strani www.crydev.net

Prvo vam bom pokazal, kako ustvarimo poljuben teren, ki ga bomo pozneje tudi obarvali s poljubnimi teksturami.

Zgoraj levo stisnemo na File, New, napišemo poljubno ime in izberemo <none>.

Nato spet levo zgoraj, stisnemo na gumb Terrain.

 
 
2
 
 
Odpre se vam novo okno v katerem nastavite čopič vašim potrebam (višina, debelina, i.t.d.).

S čopičem rišete po mapi tako da vlečete miškin kazalec po rjavi podlagi, ki se nam je pojavila v tem novem oknu ali tako da z desnim miškinim gumbom kliknemo stran od tega okna na poljuben del mape.

Tako lahko rišemo dobesedno po mapi in se premikamo z gumbi:
AWDS (levo,gor,desno,dol) in pa miškin desni gumb, ki nam služi za različne kotne poglede.

 
 
3
 
 
Ko narišemo poljubno ravnino ji začnemo dodajat poljubne višinske efekte. Ustvarimo lahko npr. goro, velik prepad ali majhen grič.

To storimo tako, da spremenimo višino čopiča (Height) v Terrain okencu.
 
 
4
 
 
Ko smo zadovoljni z višinskimi spremembami, lahko površino tudi zgladimo in sicer z orodjem Smooth, ki ga najdemo pod oknom Terrain.
 
 
 
 
 
5
 
 
Sedaj lahko začnemo relief tudi barvati. To storimo tako, da levo zgoraj stisnemo na Texture. Spet se nam pojavi novo okno z nastavitvami za layerje barv. Kliknemo add layer-dvakrat kliknemo na ime new layer in ga poljubno spremenimo.

Jaz sem izbral ime pesek, saj bom naredil peščen otok/plažo.
 
 
6
 
 
Material za sliko izberemo tako, da kliknemo na Materials/...
Pojavi se nam novo okno, kjer lahko izbiramo različne materiale za naš relief.

Jaz si bom izbral pesek, ki ga najdemo v levem stolpcu pod terrain-beach_white_sand (na izbran material dvokliknemo). Sedaj lahko to okno zapremo.

Za potrditev materiala, izberemo layer ki smo ga ustvarli (pesek) in stisnemo na Assign Material (opcija pod, opcijo New layer).

 
 
7
 
 
Za začetek barvanja, moramo izbrati tudi pravi Layer, ki smo ga ravnokar izdelali. Kliknite v desnem meniju na drugi pravokotnik (od štirih).Nato kliknite layer painter, čisto spodaj pa izberite na novo izdelan layer in mu nastavite poljubne nastavitve čopiča.

Radius-kako velik čopič želite, hardness-kako močno želite da se layer vidi, brightness-nastavite svetlost layerja, color (zelo pomembno) - izberete barvo v kateri želite da bo layer pobarvan.

Sedaj lahko začnete barvat po mapi. Ko boste zadovoljni z enim odtenkom novega izdelate tako, da ponovite vajo 6.

 
 
8
 
 
Tako izgleda moja površina po barvanju (nič posebnega, barval sem približno 10 minut).
 
 
9
 
 
Ko smo z barvanjem končali, se lahko lotimo dodajanja naravnih elementov kot so npr. kamen, trava, drevesa itd.

To storimo tako, da kliknemo na opcijo, ki je nad layer painterjem - Vegetation.

 
 
10
 
 
Za dodajanje nove kategorije kliknemo z desnim miškinim gumbom na prazni sivi okvir v spodnjem delu. Kliknemo Add Category-napišemo ime nove kategorije.

Jaz sem izbral ime Trava. Ko imamo kategorijo ustvarjeno, kliknemo na njo z desnim miškinim gumbom in izberemo add object.
 
 
11
 
 
Sedaj bi se vam moralo odpreti okno z mapami predmetov, ki jih program vsebuje v osnovi. Če vam avtomatsko ne pokaže teh map jih lahko sami najdete:
mapa kjer imate program shranjen/CryEngine 3/Game/Objects/

Tukaj si poiščete kaj želite reliefu dodati. Ker sem jaz hotel travo sem šel pod natural/ground_plants/grass

Ko si izberemo poljubni predmet stisnemo open (lahko dodamo več predmetov tako da držimo ctrl).

 
 
12
 
 
Sedaj kliknite na poljuben predmet (moj je tall_grass) in mu zgoraj nastavite radius/površino za barvanje, ki jo želite.

V spodnjih nastavitvah se malo poigrajte. Za tiste ki ne znate dobro angleško, vam bom nekaj glavnih funkcij prevedel:
Size (velikost), AlignToTerrain (poravnaj s terenom), RandomRotation (naključno obračanje predmeta), CastShadow (dodajte predmetu senco).

Sedaj ko imate takšne nastavitve, kot želite, lahko začnete barvati, s klikom na gumb Paint Objects.
 
 
13
 
 
Za konec še lahko spremenite raven vode. Levo zgoraj kliknite na Texture-Layer-Set Water Level...

Ko smo z površjem zadovoljni stisnemo CTRL+G da si ga odgledamo iz prvoosebnega/tretjeosebnega pogleda (F1).

Zaključili smo :)
 
 
Komentiraj
 
 
 
 
 
19.4.2012, 20:23
Zakaj TERRAIN odpre tole okno
in ne tako kot kaže v lekciji?


spremenil: blek12 (19.4.2012 ob 20.23.48)
 
 
 
 
19.4.2012, 21:02
To črnino si dobil ker nisi naredil: "Zgoraj levo stisnemo na File, New, napišemo poljubno ime in izberemo <none>."
 
 
 
 
23.4.2012, 18:36
Zakaj meni pri namestitvi programa zazna napako CrydevLogin.exe in napiše njegova vzporedna konfiguracija ni pravilna. Pa sem že 2 krat prenesel iz neta in me ne pusti da program namesti. A pozna kdo kako se to napako odpravi?



 
Prijava in registracija
 
 
 
Zmaga.com ponuja brezplačno in razumljivo učenje računalniških programov, vas na enkraten način spozna z različnimi svetovnimi jeziki, s podrobno obrazloženimi recepti prikaže čare kulinarike in vam prežene strahove pred domačimi opravili.
 
 
Poleg tega lahko prebirate poučne članke, ki so namenjene širjenju naše splošne razgledanosti ter preverite svoje znanje z priljubljenim in enostavnim sistemom za preverjanje znanja. Če med vsebinami, ki se dodajajo vsak dan, ne najdete želenega znanja, je za vaša vprašanja na voljo dobro obiskan forum, kjer lahko tudi aktivno sodelujete. V primeru, da bi radi svoje praktično znanje delili z ostalimi, pa to lahko storite preko preprostega vmesnika za dodajanje vsebin. Zmagajte z znanjem z Zmaga.com!