|
Se vam je že zgodilo, da ste pozabili prižgane luči na vašem avtomobilu in ste potrebovali pomoč drugega akumulatorja? Povezava do vsebine
|
|
|
Da dopolnim:
1. ni nujno da sta oba avta prižgana, ko se kleme montirajo
2. po montaži je treba najprej prižgati avto z polnim akumulatorjem, potem pa še tistega z praznim
3. kleme se lahko potem snamejo dol, avto s polnim akumulatorjem pa ugasne
4. avto z praznim akumulatorjem, ki sedaj dela, je priporočljivo zapeljati malo naokoli, vsaj 2km ali več,če je možno, celo brez prižganih luči, seveda odvisno od situacije, brez radia in ostalih porabnikov energije
5. med vožnjo je dobro malo večkrat pritisniti na polno gas, da se zadeva napolni
6. PRI MONTAŽI JE TREBA BITI NADVSE PREVIDEN, zgodilo se mi je namreč že, da sem bil 100% prepričan v pravilno namestitev klem, pa se mi je po namestitvi in prižiganju avtov, začelo iz akumulatorja kaditi in smrdeti. Takrat je treba nujno TAKOJs sneti kleme in ugasniti avto, saj lahko pride tudi do hujših posledic.
|
|
|
Haj
Vse lepo in prav, a je tu kar nekaj napak. Največja napaka je pri namestitvi kabla z oznako (-). Ta se ne namesti na izpraznjen akumulator ampak nekje na maso. To je to drugo bi še nekeko bilo. Pa še to, po tem dejanju je potrebno napolniti izpraznjen akumulator, drugače se hitro iztroši.
L.P.
spremenil: kaval (19.2.2011 ob 23.00.59)
|
|
|
Glede priklopa na (-), kolikor vem, je to priporočilo bolj iz varnostnih razlogov.
Na drugi strani pa si je precej lažje zapomniti, da priklopiš + na + in - na -, kot pa, kateri kabel moraš priklopiti na maso ter razložiti, kaj sploh je masa na avtomobilu. Zato zna biti za neizkušene uporabnike iz varnostnega stališšča manj primeren.
Mogoče veš, kateri so varnostni razlogi, da se priklaplja na na maso in ne na (-).
|
|
|
kabel za (-) se na maso priklaplja iz tega razloga, ker usrvarimo z direktnim priklopom na prazen akumulator šok (kratek stik). Lahko se zgodi da akumulator eksplodira (iskrenje), pač ni priporočljivo. Maso (-) najbolje da priklopimo na motor (blok). Bolje da se iskri na motorju kot na akumulatorju
|
|
|
Na nekaterih avtomobilih (ali strojih npr. traktor) je (-) kabel privit direktno na motor in ne vidim razloga zakaj ne bi smel priključiti kleme na akumulator.
|
|
|
Če se ne motim, je povsod tako, tako da iz tehničnega stališča tu ni problema.
Tu gre bolj za varnostno stališče. Kot je dejal DEcO, priklop na prazen akumulator predstavlja določen šok in se ob stiku lahko pojavijo iskre. Iz varnostnega stališča je zato bolje, da se iskri nekje ob bloku motorja, kot pa pri akumulatorju.
|
|
|
Imam pa še eno vprašanje:
Je kaj narobe če poskusimo avto prižgati takoj (brez da počakamo 3 minute)???
|
|
|
Po moje ni potrebno čakati, saj bo tok potegnil iz polnega akumulatorja. Naj bo pa ta avto seveda prižgan.
Sam sem že večkrat prižgal takoj in do sedaj je vedno šlo brez problemov.
spremenil: podtalje (26.2.2011 ob 00.27.34)
|
|
|
Lahko poskusiš avto prižgati takoj. S tem ni nič narobe. Vendar, če je baterija povsem prazna, ti avto ne bo vžgal, in počakati boš moral včasih tudi več kot tri minute.
|
|
Prikazujem 1 od skupno 2 strani |
|